Iedereen kan zingen

Ja, dat kan echt iedereen, ook mannen, mooi of minder. En ook dat is soms heel subjectief. Dus: heb je altijd al in een mannenkoor willen zingen, maar zag je misschien tegen te hoge eisen op? Weet dat dit bij ons Mannûhkoor best wel meevalt. Je hoeft niet te klinken als een nachtegaal en je hoeft trouwens ook geen bladmuziek te kunnen lezen. Kan je dat wel, is dat natuurlijk mooi meegenomen, maar weet, ook op gehoor kun je de melodieën goed aanleren.

Om wat nieuws in te studeren kan je natuurlijk buiten de repetities om ook thuis eens wat oefenen, misschien wel samen met een van de andere mannûh. Hoewel dat zeker wordt aangeraden, is het absoluut geen must ( … ennuh, misschien moet je wel even wachten tot je alleen thuis bent… ).

Kom een maand gratis meezingen! Dat bieden we je graag aan. We kunnen in alle stemgroepen mannen erbij hebben. Ontdek hoe leuk het is, ervaar het plezier. Je ontvangt een map met het actuele repertoire en je krijgt iemand uit het koor aangewezen, die je graag wegwijs maakt. En natuurlijk neemt de dirigent je even apart om te horen bij welke stemgroep jouw stem het beste past, zeg maar, wat jouw beste plek is in het koor.

Meld je nu aan voor een gratis proefmaand of gewoon een keer komen kijken en sfeer proeven. Bel onze voorzitter Bert Kok: telefoon 06 – 18 12 25 45 of vul het onderstaande ▼ formulier in; er wordt z.s.m. contact met je opgenomen.

mannuhkoor-alkmaar Ja, ik wil komen kijken en misschien wel een maandje gratis meezingen

mannuhkoor-alkmaar-henrys

mannuhkoor-alkmaar Contributie

Als het je bevalt, blijf je en betaal je na die maand voor de rest van het seizoen. De contributie bedraagt € 190,00 per seizoen. Dat loopt van september tot mei. En bevalt het je toch niet zo, voel je dan niet bezwaard om er mee te stoppen. Eén ding is zeker: je gaat ontdekken dat je het Mannûhkoor leuk vindt. Blijf je tot het eind van het seizoen? Top! Want dan laat je tijdens het eindoptreden jouw achterban horen waar je het allemaal voor doet.

Véél plezier!

mannuhkoor-alkmaar
Misschien ook leuk om even te lezen

Het Koor